Service

Service- og vedlikeholdsavtale

Dersom du allerede er eksisterende kunde, eller er eier av et kuldeanlegg, bør du tegne serviceavtale. På den måten sikrer du at kjøleanlegget ditt blir fulgt opp på best mulig måte.

Blant annet får du to faste servicer i året, med en hoved service på vårparten, etterfulgt av en mindre service i løpet av høsten.

Trygghet og forebyggende

Det er mange fordeler med en service- og vedlikeholdsavtale. For det første er du en prioritert kunde når du ringer vaktnummeret. Men det som kanskje er viktigst er at anlegget blir sjekket flere ganger i året.

Slikt gir trygghet, og er forebyggende. Et jevnlig tilsyn sikrer at anlegget går optimalt både med hensyn til ytelse og energiforbruk.

Kunde- og leverandørforhold

Vi er opptatt av å ha kort responstid og kvalitet på servicen. Vi vet at kundene våre er fornøyde med at det er lett å få tak i oss, og at vi rykker raskt ut.

Som kunde forholder du deg stort sett til én av våre sertifiserte fagfolk – i den grad det er mulig. Denne personen tar seg av både montering, service og oppfølging. Det betyr at vi får et nært kunde- og leverandørforhold.

Liker du det du ser?

TA KONTAKT MED OSS