Service
Dersom du er kunde, vil vi anbefale deg å tegne en service- og vedlikeholdsavtale. På den måten sikrer du at kjøleanlegget ditt blir fulgt opp på best mulig måte. Blant annet får du to faste servicer i året, med en hoved service på vårparten, etterfulgt av en mindre service i løpet av høsten.
Det er mange fordeler med en service- og vedlikeholdsavtale. For det første er du en prioritert kunde når du ringer vaktnummeret. Men det som kanskje er viktigst er at anlegget blir sjekket flere ganger i året. Slikt gir trygghet, og er forebyggende. Et jevnlig tilsyn sikrer at anlegget går optimalt både med hensyn til ytelse og energiforbruk.
Vi er opptatt av å ha kort responstid og kvalitet på servicen. Vi vet at kundene våre er fornøyde med at det er lett å få tak i oss, og at vi rykker raskt ut. Som kunde forholder du deg stort sett til én av våre sertifiserte fagfolk – i den grad det er mulig. Denne personen tar seg av både montering, service og oppfølging. Det betyr at vi får et nært kunde- og leverandørforhold.
Prosjekt
Vi har lang erfaring med å prosjektere kjøl og fryseanlegg. Vi er nøyaktige og setter kvalitet på våre prosjekter som et varemerke. Anlegget blir prosjektert og tegnet i AutoCAD, bygget etter kvalitetssystemet vårt, CE merket og dokumentert.
Etter vi har gjennomført prosjektet blir anlegget fulgt opp med servicer der anlegget blir vedlikeholdt og på passet at strømforbruket er riktig. De fleste av våre anlegg blir bygget med CO2 som kuldemedie. Ingen anlegg er for små eller for store for CO2. Vi bygger anleggene med høy trykklasse som vil si at strømstans eller annen stans på anlegget ikke medfører tap av kuldemeide.
Har du spørsmål om ditt anlegg eller er under planlegging av ett nytt så ta kontakt så hjelper vi deg med spørsmål du har.
Kontakt oss Se våre prosjekt